Felanmälningar görs till Fastighetsägarna, eller annan samarbetspartner beroende på ärende. Se kontaktuppgifter under “Kontakt” – “Felanmälan”, eller i uppsatt information i trapphuset.
Övriga typer av frågor hanteras av styrelsen. Kontakta oss via mejl. Skriv tydligt vad ärendet gäller samt adress och lägenhetsnummer.
E-post: info@kvarteretapelsinen.se
Det går även bra att använda detta kontaktformulär.
Om du inte har tillgång till dator/internet är du välkommen att ringa till styrelsetelefonen (072-741 39 59). Tala in ett meddelande angående ditt ärende, så tar vi ärendet vidare. Tänk på att telefonen inte är bemannad och ses över i mån av tid.
Post skickas till: Brf Kvarteret Apelsinen, Mockasinvägen 6a, 126 39 Hägersten
Se styrelsens ansvarsfördelning här!
Styrelsen gör bland annat följande:
- Godkänner nya medlemmar (vid försäljning).
- Sköter hemsida och infoblad.
- Fördelar parkeringsplatser.
- Hanterar klagomål om störande grannar etc.
- Beviljar ansökningar om andrahandsuthyrningar.
- Beviljar lägenhetsbyten.
Styrelsemedlemmar 2022:
Ordförande: Kim Astley
Vice Ordförande: Hans Larsson
Kassör & Sekreterare: Kari Warner
Ledamot: Jonathan de Brun Mangs
Ledamot: Leif Andersson
Suppleant: Vendela Koskinen
Suppleant: Tarja Hiipakka